Pogba se prý přiblížil přesunu do Realu Madrid. Má tam na něj čekat 355 milionů ročně
Záložník Manchesteru United Paul Pogba se podle zdrojů serveru Goal.com přiblížil vytouženému...
Společnost MÉDEA RESEARCH zveřejnila detailní statistiky prodejů osobních aut i modelů jednotlivých značek v České republice za prvních osm měsíců roku 2014, očištěné od účelových registrací. Nejprodávanějšími značkami zůstávají Škoda a Hyundai.
Skutečné prodeje nových osobních vozů na českém trhu dosáhly za prvních osm měsíců letošního roku 109 480 vozů, což je o více než 16 000 vozů nižší počet, než uvádí veřejně dostupné statistiky Svazu dovozců automobilů (SDA). Skutečné pořadí značek dle objemu prodejů dodaných na český trh vede Škoda (33 %) před Hyundai (11 %) a Volkswagenem (9 %). Podíl účelových registrací mírně narostl.
Mezi výrobce, jejichž statistiky jsou nejvíce zkresleny účelovými registracemi a jejichž reálné prodeje jsou tedy výrazně nižší, patří Seat, jehož prodeje jsou nižší o plných 67 %, Fiat s více než polovinou registrací, vykázaných účelově, a Ford s podílem 43 % těchto registrací. Volkswagen odsunuje jeho téměř pětinový podíl účelových registrací z místa dvojky českého trhu na třetí pozici, druhou reálně nejprodávanější značkou je Hyundai.
Mezi jednotlivými modely jsou účelovými registracemi opakovaně nejvíce zkreslovány prodeje Fordu Fiesta, Seatu Ibiza, Seatu Leon a Volkswagenu Golf a Polo. Nejprodávanějšími modely na trhu jsou vozy Škoda Octavia, Rapid, Fabia, Hyundai i30 a Volkswagen Golf.
-redakce-
(zdroj fotky: skoda-auto.cz)
You must be logged in to post a comment Login