eFotbal premiership milujufotbal fotbal.hattrick.cz golfdigest probasket sportwin dokonalazena

Facebook změnil svět sázení

Autor:
Datum: 18. 11. 2015

Modré zlo, nejlepší věc na světě, každodenní společník. Názory na sociální síť Facebook se člověk od člověka výrazně liší. Rozebírat klady a zápory nejúspěšnějšího projektu Marka Zuckerberga by bylo jistě zajímavé, ovšem minimálně pro tuto chvíli si to necháme na dlouhé zimní večery, a zaměříme se na sektor sázení, který Facebook určitým způsobem ovlivnil a do jisté míry zpopularizoval. Uznejte sami, kolikrát na vás denně z internetového prohlížeče vyskočí banner se svítícím nápisem sázková kancelář fortuna?

Díky svobodné a hlavně bezplatné možnosti zakládat různé profily, stránky a skupiny se neustále množí nové a nové stránky poskytující tipy na sport. Není totiž nic jednoduššího než napsat informativní status, který se během několika vteřin zobrazí většině zacílených osob.

Není přitom žádným tajemstvím, že sázkaři patří mezi tvory společenské, a navzájem spolu proto komunikují. Radí si, dělí o zkušenosti a společně analyzují zápasy, na které mnohdy hromadně sází. Zatímco v minulosti se sázkaři-kolegové seznamovali přímo v sázkových kancelářích, dnes je trend jiný. A kdo za to může? Tipněte si sami.

Facebook pro sportovní sázkaře otevírá možnost usnadnění a hlavně zásadní urychlení komunikace. To je důležité hlavně při online sázení, kdy si stačí vyhledat příslušnou skupinu, kontaktovat potenciálního rádce a s takřka nulovou prodlevou zkonzultovat aktuální dění, možný výsledek a druh sázky. Je sice pravda, že weby jednotlivých kanceláří (ifortuna.cz, chance.cz) a podobně sami možnost diskuze na fóru umožňují, ale jak se říká „něco tomu chybí“. Anebo nechybí, jenom jde zkrátka o fenomén fenoménu, tedy Facebook.

Reklama


Komentáře


You must be logged in to post a comment Login

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace